مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-22اقتصادي

فارس من| مطالبه فارغ التحصیلان برای توقف برگزاری آزمون صدور پروانه اشتغال معدن


فارغ التحصیلان دانشگاه با ثبت پویشی از مسئولان مربوطه خواسته اند تا آزمون صدور پروانه اشتغال معدن که هر سال توسط نظام مهندسی معدن برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان درخواست توقف برگزاری آزمون صدور پروانه اشتغال معدن عنوان کرده اند که با وجود اینکه متقاضیان پروانه اشتغال معدن فارغ التحصیل دانشگاه ها هستند و برای کسب مدرک دانشگاهی آزمون های مختلفی را طی چند سال می گذرانند دیگر نیازی نیست که برای کسب پروانه اشتغال معدن دوباره آزمون بدهند.

  آنها عنوان کرده اند که اگر مدارک دانشگاهی معتبر نیست چرا باید جوانان ما سال های با ارزش عمر خود را در دانشگاه ها بگذرانند؟ اگر در مفاد درسی نواقصی وجود دارد که این امر منجر به برگزاری آزمون از طریق نظام مهندسی معدن و وزارت صمت شده، وزارت صمت این نواقص را اعلام کند تا دانشگاه آن را اصلاح کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس هر سال تعدادی از افراد مشغول در نظام مهندسی معدن، تصمیم به تغییر رسته فعالیت خود می گیرند یا در صورت نداشتن پروانه، برای صدور پروانه اشتغال باید در آزمون پروانه اشتغال معدن که با همکاری وزارت صمت و نظام مهندسی معدن برگزار می شود شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه فارغ التحصیلان برای توقف برگزاری آزمون صدور پروانه اشتغال معدن

فارس من| مطالبه فارغ التحصیلان برای توقف برگزاری آزمون صدور پروانه اشتغال معدن